betreff jedes e-mails: "New Invoice" dazu der text:
Dear Sir /Madam,
With reference to the above-mentioned subject, attached is a copy of the
new invoice issued to you. Meanwhile, the original invoice will follow by
mail.
Moreover, kindly be informed that, according to our policy, the invoices
should be settled within 60 days as from the issuance date.
Thanking you for your cooperation and assuring you of our best attention
and services, we remain,
Very truly yours,
M.
Invoicing Department
... (anonymisiert)
ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Note: This email is automaticlly generated from System.
der dateiname jeder einzelnen rechnung lautet "invoices-802154.pdf" (duerfte unsere kundennummer bei denen sein)
ohne jede einzelne aufzumachen, auszudrucken und zu lesen, hab ich keine chance, rauszufinden, zu welchem akt die jeweilige rechnung gehoert. beschweren ist sinnlos, weil die leut die damit arbeiten muessen, wahrscheinlich keine chance haben, das programm so zu aendern, dass sinnvolle informationen rauskommen